Translate

teisipäev, 1. juuni 2010

Sinepikana kartulikroketitega

Täna katsetasin siis teha kartulikroketeid. kui ma kunagi käisin majaka teeninduskooli lahtiste uste päeval siis seal tüdrukud ütlesid mulle kuidas neid teha. ega ma miskit kirja ei pannud ja nüüd tegin huupi :P tulid välja küll. keetsin kartuli pehmeks lisasin veidi võid ja 1 muna mikserdasin vahtu ja pritsisin läbi pritskoti küpsetuspaberile ahjuplaadile. küpsetasin ahjus niikaua kui tipud läksid pruuniks. Maitsestamata kana poolkoibadele määrisin külge ohtralt sinepit, majoneesi ja maitsestasin soola, pipra, broilerimitseaine, aroomisoola, sidrunipipra ja barbeque maitseainega. taldrikul on kõrval marineeritud puravikud mm njämm! ma tean et paljud neid ei söö just nende "tatise" oleku pärast aga mulle maitsevad :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar