Translate

laupäev, 12. juuni 2010

martsipani lilled

käisin eile shoppingul ja kokkamistarvete jahil soomes helsinkis. kuna eestis on see valik väga nigel kui mitte öelda et puudub. saab küll netist tellida aga oma silmaga näha ja näppida on ikka teine asi. aga eks ma uusi põnevaid ja puuduvaid asju tellin ikka eestist. koguaeg soome käia sellepärast läheks kalliks kui muud asja sinna pole :P kulutasin ligi 70 eurot ja minu saak oli selline :täna olen veetnud poole päeva köögis katsetades uusi vorme ja üldse igasuguseid variant lilledest ja siin on tänase päeva tulemus:liilia vor jäi hetkel proovimata kuna ma millegipärast ei ostnud liilia südamike traadi otsas. ja ilma nendeta pole ju liilia mingi liilia. eks ma siis tellin need ja siis saan liiliat katsetada :) olen eelnevalt tuhninud erinevates blogides ja päris tavaliste piparkoogivormidega saab tegelikult ilusaid lilli. väikesed lilled roosi õietupe lõikuriga, kallad südamevormiga, nelgid nelgivormidega 2 suuremat lille südamevormiga, lehed lehetemplitega:ümara piparkoogivormiga:gerbera õie templitega ilma mustrit pressimata:gerbera õie templitega:gerbera õie templitega:osad lilled on pealt veel tuhksuhkrused. ilma selleta jäävad nad laua külge kinni. mul ei ole veel mittenakkuvat silikoonmatti kuis neid saaks äkki ilma tuhksuhkruta rullida. südamevormidega:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar