Translate

teisipäev, 1. juuni 2010

Moonisaiakesed

Kuna eile oli suhteliselt toimeks päev köögis siis valmisid ka pärmitaigna moonisaiakesed. kuna pärmitaigen on hea odav ja lihtne teha ja koostisained on ka niikuinii kodus olemas alati siis valmivad meil pärmitaigna saiakesed päris tihti. olen aru saanud et kui kasutada või ja piima asemal taignas vatt ja õli jäävad saiad palju pehmemad nii esimene kui järgmine päev. kasutasin sooja vett, õli, suhkrut, soola, 1 muna, pärmi ja jahu ja jätsin taigna päris pehmeks- ikka selliseks kleepuvaks aga kui ennem rullimist teha käed jahuseks siis ei hakka ta käte külge kinni. ja rullides samuti tuleb pooli keerata. mida pehmem tainas seda pehmemad saiad ka järgmine päev. ja kuna minu meespool sööb suhteliselt väheseid asju mida ma köögis teen siis moonisaiad on üks neist mis läheb. ma ise ka armastan igasuguseid mooniseemnetoite. eriti siis kui neid seemneid on palju. seepärast on ka minu saiade sees palju moone :) kui taigna lahti rullin siis pintseldan lahtiklopitud munaga ja katan moonidega ikka nii et taigen mooniseemnete alt ei paista. eks igaühel on omad kiiksud ju :) ja enne ahjupanekut samamoodi pintseldan munaga üle see annab ilusa kuldpruuni läike pärast ahjus. eilsed kadusid küll nagu mutiauku :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar