Translate

kolmapäev, 16. november 2011

paneme sihid paika tulevikuks? ehk suudan ka mina kunagi midagi sellist teha..

Noh lootus on lollide lohutus, nagu öeldakse, aga unistada võib ju kõrgelt eks!?
ma nüüd ehin oma blogi natuke võõraste sulgedega aga ma lihtsalt ei saa jätta jagamata seda võrratut kunstiteost. oh kui ma kunagi ka sellisega hakkama saaks :D. ja vaadake neid detaile, seda lillebuketti! Bake in Paris
See blogi on ka minu blogirullis aga kõigi omas veel ehk pole. uskumatult kauneid asju on tehtud lihtsatest komponentidest tema muudes postitustes.
Teine blogi mis mind alati hämmastab on see
Inimesed on võimelised tegema ikka ulmelisi asju. vaadake ja nautige! :)Link

4 kommentaari:

  1. See esimene blogi mul juba ammust ilma enda blogide loetelus ja vahel käin ja imetlen neid meistriteoseid. Küll mõnel inimesel on seda kätt ja annet ikka antud :)

    VastaKustuta
  2. mul ka ammu blogirullis juba, aga viimane postitus oli selline mida lihtsalt pidin jagama :)

    VastaKustuta
  3. See väga armas sinust, ka teised saavad nüüd näha inimene andeid. Jäi esimesest blogist silma see tema roheline võidutort ja need lilled jne. Aga kas see alläär, nagu volditud asi, kas see riie või ka mingist söödavast asjast tehtud?

    VastaKustuta
  4. usun et ikka seesama gumpaste või muu fondant mida ta kasutas.

    VastaKustuta