Translate

neljapäev, 22. detsember 2011

kommide kinkekarbid jõuluvana kingikotti





2 kommentaari:

  1. Tere! Tänan heade retseptide eest ! Kuna piparmünt on üks mu lemmik siis tahaks neid komme teha. Tekkis aga küsimus, et mis asi on piparmündizelee ? Ja kas oskate midagi öelda kommide kohta, mis sisaldavad toorjuustu, et kuidas nad säilivad, kuidas säilitada. Et kui kingiks viia, et kas peaks mainima, et tuleb kohe ära süüa, mul on ühed kummalised sugulased, kellel võib kommikauss putumatuna tükk aega seista :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. tere! piparmündizelee on purgike selveri moosiriiulis :)muud moodi ma ei oskagi seletada. toorjuustukomme peaks säilitama külmikus. toatemperatuuril ei oskagi säilivusaega öelda aga paar nädalat peaks nad külmikus küll vastu pidama :) mina olen teinud ka nii, et teen toorjuustusisud valmis, veeretan ära ja panen sügavkülma ja päev paar ennem serveerimist kastan šokolaadi ja kaunistan.

      Kustuta