Translate

esmaspäev, 30. mai 2011

võilillemesi

Kunagi ammu ma tean et vanaema tegi seda ja see aasta on selline vilillemeri ümberringi siis mõtlesin ka teha. idee sain pereklubi foorumist ja retsepti ka. mugandasin retsepti natuke ja panen enda variandi siia kirja.
3x 1l piimakannu täit puhastatud, lahtiseid võililleõisi st. et rohelised nutid on tagant ära lõigatud 0,7l vett
1sl sidrunihapet
850g suhkrut

kõigepealt vaja võililled panna sidrunihappe ja veega keema ja keeta vaja u 10 min. siis jäta see ööseks seisma ja järgmine päev vaja korra pliidil soendada ja kurnata kõik vedelik potti ja kuiva jäätme viskad ära. sinna lisada suhkur ja keeta tasasel tulel u 1h. minu jaoks oli tasane tuli 3 peal panin pliidile ja läksin korra õue. tagasitulles ujus pool kööki meest :P et õnneks natuke jäi potti alles ka aga koguseliselt saab sellisest portsust vähemalt poole rohkem mett kui mina sain. minu saagiks siis. hiljem panin 2 peale ja kees ilusti ka kinnise kaane all 40 min-1h. selle mee lõhn on juba nii hea et mõtlen juba uue portsu peale :) käisin täna päeval juba korjamas uut portsu et teha veel natuke mett sest pannkookidega ja külma piimaga läheb poolik purk juba ära. korjasin mingeid ilusaid lilli ka. mingid orhideelised vist õie järgi otsustades.



sellised nägid minu õied välja ennem esimest keetmist. mõõtsin neid 3 piimakannutäit.Lilled siis sellised.Selline konsistents jahtununa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar