Translate

pühapäev, 6. veebruar 2011

toorjuustu-marjatordike

Kuna eile käisid sõbrad külas siis tegin kiirelt väikse koogikese lauale. biskviitide vahele sai vahukoore-toorjuustu kreem, banaan, põldmarjad, vaarikad ja mustikad ja katteks naturaalvalge ja isetehtud martsipan segatuna ja paar vahukommilille. martsipani tegin nii et naturaalvalge, oranz ja kollane värv tegin vorstid, punusin patsi ja siis rullisin ära. panin rullituna 4ks kokku ja rullisin uuesti. sellest ka selline päikeseloojangu effekt natuke.

5 kommentaari:

  1. Ilus tort :)
    Mul tekkis üks küsimus - näen pildi pealt, et põldmarjad on külmunud. Kui ma tahan tordi teha päev-paar varem valmis, kas võin ka külmunud marjad vahele panna või peaksin need enne ära sulatama?

    VastaKustuta
  2. mina kasutan alati külmunud marju või siis värskeid- mitte kunagi sulatatud. ka siis kui ma päev varem tordi valmis teen. kui tort ilusti katta ja alt äär kinni panna kreemiga või martsipaniga, siis ei pääse marjade mahl kuskilt välja. olen teinud ka nii et teen tordi valmis ja martsipaniga ei kata ja panen selle sügavkülma või tänase ilma juures garaazi ja söömispäeval võtan välja, katan martsipaniga ja kaunistan. mõne tunniga peaks see ilisti ära sulatama. aga seda saab teha juhul kui kasutab vispit mitte naturaalset vahukoort.

    VastaKustuta
  3. Aitäh kiire vastuse eest :) Julgen siis ka külmunud marjad vahele susata.

    Miks naturaalse vahukoorega tehtud torti sügavkülma ei tohi panna? (tekib sulamisel kondens vmt?)

    VastaKustuta
  4. ma pole proovinud aga arvan jah et naturaalne vahukoor ei kannata külmutamist. sest kui jätad lihtsalt külmkappi seisma siis tekib alla vesi. usun et tordile tekib peale sulamist samuti ja vahukoor pole enam see. aga sa võid ju proovida kui julged :P

    VastaKustuta
  5. Ei riski ka proovima hakata, pärast kogu tort untsus :D

    VastaKustuta