Translate

pühapäev, 6. veebruar 2011

makroonid

Siin nad on minu kobrutavad makroonikäkid :D Proovisin täna teha esimest korda makroone. mõtlesin rohkem sõbrapäevakinkideks nii sümboolselt. tänane oli proovipartii. nami-namist võtsin retsepti. päris esimene katsetus läks aia taha sest lugesin retsepti valesti ja segasin miksriga tuhksuhkru-mandlipuru ja taigen läks liiga vedelaks. tegin kohe uue ja pool portsu. kuna ma olin laisk või minu nuimiksri kombain ei teinud kõike mandlit jahuks siis on sellised tükilised need mul. vahele tegin toorjuustu võikreemi ja kasutasin valio soolast võid. (kreemi retsept vt. porgandimuffinid). maitselt said iseenesest head. jahvatades mandleid ja tuhksuhkrut lisasin sinna ka paar tilka mõrumandliessentsi et mandli maitset rohkem oleks ja soolakas toorjuustukreem tasandab makrooni enda väga magusat maitset. aga kui ei proovi siis ei hakkagi õnnestuma eks. et järgmine kord loodetavasti tulevad paremini välja. :P makroonid tegin sellised suhteliselt väikesed. küpsetuspaberi alla tegin ringid a4 koopiapaberile ette viinapitsiga. makroonid tegin ringist igaks juhuks väiksemad. panin ahjule küll 160 kraadi aga millegipärast kippusid küll pealt veidi pruunistuma ja siis keerasin ahju 140 kraadi peale. eks ahjud on erinevad. kergelt käis peast läbi mõte et neid peaks kuidagi saama teha ka soolaseid ju vahel nt maitsevõi vms. sellele peab mõtlema!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar