Translate

teisipäev, 23. september 2014

beebipüreed

Kuna nüüd beebs ka majas siis teen siia eraldi rubriigi kuna temaga on seotud hoois teistsugune söögitegemine. vähemalt esialgu. võibolla mõni minu blogi lugejatest saab siit mõne idee või retsepti.
kuna praegu on käimas hooaeg ja beebs hakkab varsti püreesi maitsma siis kasutasin võimalust ja kõik mis sain oma v vanemate aiast ja mürgivaba tegin püreeks ja pistsin sügavkülma kirstu.
mul seda jääkuubiku resti polnud aga ostsin suhkrunkunstist minimuffini vormi  silikoonist ja panin sinna sisse igasse kaussi 1 spl täie püreed. kuna porgandit hakkan alates 6 kuust saama siis porgandit panin vormid täis. ehk nati suuremad kogused. nii on hea külmast võtta ja sulatada ükshaaval ja ei pea igapäev poolt õuna või asja keetma ja püreerima.
mul hetkel on külmas;

ahjuõunapüree.
ma panin magusad õunad tervenisti ahju ja küpsetasin pehmeks. siis koorisin ja võtsin südamed välja. lihtsam oleks vist olnud nii et südamikud kohe välja võtta. püreerisin siis viljaliha ära ja lisasin keedetud vett et püree saaks vedelam. suhkrut ei lisanud kuna olid magusad õunad

virsikupüree:
koori ja kivista virsikud (kasutasin neid lapikuid virsikuid. ma täpset vilja nimetust ei tea) keeda pehmeks väheses vees ja püreeri.

ploomipüree suhkruga:
kuna aias mul sinised ploomid ja sellised hapukat panin püreele lisaks natuke suhkrut.
koori ja kivista ploomid, püreeri ja lisa suhkrut. ma kasutasin fariinisuhkrut kuna see tundus valgest suhklust natuke tervislikum kodusolevatest suhkrutest. ja lase potis korra keema.

porgandipüree:
koori porgandid, tükelda ja keeda pehmeks väheses vees. püreeri koos veega.

panin kõik püreed spl haaval vormi, külmutasin ja võtsin vormist välja ning kilekotti, nimi peale ja külma tagasi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar