Translate

pühapäev, 23. jaanuar 2011

puhhitort

tänane kirsi-vaarika toorjuustutort 1,6kg samale tirtsule nagu eelmises postituses olev puhhi tort :)

4 kommentaari:

  1. Ma olen sinult juba korduvalt küsinud küsimusi sinu imeliste tortide kohta. Seekord ma tahaks küsida millest ja kuidas sa teed servad ja ääred? Paistab nagu vahukoor. Kuidas sul jäävad nii ilusad ja konkreetsed teravad nurgad? Kui mina olen püüdnud vahukoorega kaunistada vajuvad mul kõik kujukesed ära.

    VastaKustuta
  2. vahest teen knorr vispiga ääred, vahest segan selle 5% kohupiimaga, siis jäävad ka ilusad selged. Vispi on taimekoor, selle vahustan väga tugevaks (pole ohtu võiduda) tavalise koorega nii selged servad ei jäägi.

    VastaKustuta
  3. Tere
    Kas teie käest saab ka torte tellida?ztella21@hot.ee

    VastaKustuta
  4. tere! ma ei tee tellimustorte.

    VastaKustuta