Translate

teisipäev, 31. august 2010

shokolaaditort

ja vanaema sünnipäeval sai käidud vahepeal ja temale viidud shokolaaditort. põhi on tehtud pruunist biskviidist ja sees veel kasutatud monini shokolaadisiirupit ja riivshokolaadi. vahel on kohupiima-vahukoorekreem riivshokolaadiga ja shokolaadisiirupiga ja katteks sulatatud shokolaad piimaga ja võiga. lilled on shokolaadimassist ja mummud samuti. ääred on kaetud shokolaadichipsidega ´, mida sain kunagi selverist.

7 kommentaari:

  1. tõesti ülivõrdes väga ilusad tordid sul.püüan ka teha jõude aga kaunistanud siiski lihtsamalt.kas sinult on ka võimalik tellida.

    VastaKustuta
  2. ma tellimusi ei tee. aega pole selleks eriti :) aga muidu tänan kiitmast :)

    VastaKustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  4. põhi u 4 muna, 4sl suhkrut, 4sl jahu mitte väga kuhjaga, tilk monini šokolaadisiirupit ja 1-2sl riivšokolaadi ja maitse järgi kakaod. vahel olev kreem vahukoor u 150g, kohupiim 1pk, riivšokolaadi ka maitse järgi ja monini siirupit. katteks ma ei mäleta koguseid. aja piim 0,5 klaasi ja või u 50g keema, tõsta tulelt ja lisa sinna niipalju šokolaadi et sulades kuumas piimas jääks selline paksem segu aga määritav. lilled on šokolaadimassi postituses.

    VastaKustuta
  5. Mul tekkis selline küsimus, et kuidas ma tordi kuplikujuliseks saan?
    Ning äkki on mingeid nõuandeid kuidas seda torti pealt veel kaunistada, peale liblikate? Midagi lihtsamat.

    VastaKustuta
  6. mina küpsetasin põhja selliselt. keskelt kerkis kõrgemaks kuna ma ei määrinud biskviiti keskelt õõnsaks enne ahju panekut (kõik ahjud on muidugi erinevad). võimalik veel mängida kreemiga nii et ääred õhemad siis saab ka kuplikujulise. kaunistada saab ju kõikvõimalike suhkrumassist lilledega või shokolaadi kastetud maasikatega või tavaliste shokolaadiviguritega mis on eelnevalt valmis pritsitud küpsetuspaberile ja ära tahkunud.

    VastaKustuta