Translate

kolmapäev, 25. august 2010

šokolaad

tänane jutt on sellest kuidas ma kombainis purustasin ülekuumenenud shokolaadi. kuna ma küpsetan palju siis mul kulub shokolaadi ikka palju. vahest on ikka mõni kausike mikrouuni liiga kauaks jäänud, mõni shokolaad ei kannatagi kuumutamist. eriti valged shokolaadid on sellised tundlikud ja lähevad kiirelt tükki. valgetest sobivad shogetten, kalevi valge ja fazeri valge blockshokolaad. neid julgeksin kindlalt soovitada. kuna mul oli tekkinud suur tassitäis n.ö. untsu läinud shokolaadi siis panin selle kombaini ja purustasin ära. nüüd on mul kausitäis shokolaadipuru mida saab kasutada kookides, tortides, muffinites, kuuma shokolaadi sees ja muudes kohtades mis pähe tuleb.
teine jutt on shokolaadisiirupist. rocca al mare kohvi poes nägin monini maitsesiirupeid ja tükk aega kahtlesin kas need ikka annavad piisavalt maitset. nüüd ostsin siis ühe pudeli shokolaadimaitselist ära ja oi kui hea maitse nad annavad. ka edaspidi kasutan seda kookides, kohvis, trühvlites ja mujal. kindlasti ostan teisi maitseid ka juurde.ja tegin täna ka shokolaadimassi. ühe tordi jaoks sai tehtud kolm shokolaadilillekest. nende tegemisel kasutasin samu võtteid kui mu tordikaunistuste teema all olevad gerberad on tehtud.

4 kommentaari:

  1. Ma sain selle kohvisiirupi vaimustuse Statoili kohvinurgast, kus ma alati oma kohvi erinevate siirupitega rikastan :) Need on poes üsna mõistliku hinnaga, peaks ka endale soetama...

    VastaKustuta
  2. jap. 58 eeki on 25cl aga palju sa seda ikka korraga kasutad eks. :)

    VastaKustuta
  3. Kõik on väga äge, aga korrigeeri see kole "sh"-okolaad ära. Kui vajutad Alt-klahvi ja s tähte saad ilusti š tähe. Korrektses eesti keeles on nimelt sõna šokolaad

    VastaKustuta
  4. hihi! :P minu läpakaga see alt s millegipärast ei toimi ja sellepärast peangi kasutama sh.

    VastaKustuta