Translate

teisipäev, 17. juuli 2012

pildi kopeerimine martsipanile või suhkrumassile

Üritan koos pildimaterjaliga seletada kuidas mina kõik pildid tortidele saan. esiteks prindi välja mustvalge õige suurusega pilt. mina otsin pilte colouring pagede alt aga võib ka mujalt. pane pilt lauale ja aseta pildi peale küpsetuspaber ja joonista küpsetuspaberile jooned üle toidumarkeriga. peale kõikide joonte ületegemist keera pilt kohe tagurpidi juba varasemalt rullitud massile, siis saad sellised kontuurid nagu näha siin esimestel piltidel. seejärel värvi ära kõik osad mis vaja. antud juhul jätsin mina valged osad. nt silmad lihtsalt nii, kuna suhkrumass ise on lumivalge. martsipani puhul aga oleksin pidanud need üle värvima valgeks. ja viimasena tee peenikese pika karvaga pintsliga kontuurid ja soovi korral airbrushiga põhi. sama tehnikat kasutan ka otse tortidele joonistades. kuigi jah niiviisi tuleb pilt peegelpildis. kui tahad oma pilti kindlasti samapidi saada siis peab selle kohe peegelpilids printima või teine variant esimest korda teed küpsetuspaberile harilikuga jooned üle ja seejärel keerad küpsetuspabei teistpidi ja teed samad jooned üle toidumarkeriga. käsna piltidel on mul peale airbrushiga tegemist veel tehtud meduusid ja taustalilled. samuti näiteks pilvi teen pärast airbrushiga värvimist.







2 kommentaari:

  1. Millega sa värvid, kas toidupliiatistega/markeritega või on vedelad värvid ja pintsel.
    Kuidas sellised natuke hajutaatud kohad tehakse.
    Mul vaid must pliiats ja muud värvid on vist geelvärvid, vahest aga tundub, et need ei ole kõige paremad.

    VastaKustuta
  2. toidumarkeriga ainult kopeerin. mul ka ainult must marker. pastavärvidega, mis on paletil segatud/lahjendatud vee v viinaga värvin ja joonistan. heledast tumedamani kas lisan musta või vett/viina vajadusel et toonitada heledamaid ja tumedamaid kohti. ja vahest kasutan hajutamiseks airbrushi eriti taustades.

    VastaKustuta